OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/odeon/Day After Tomorrow

Το ζητούμενο

Για την προώθηση της εσχατολογικής ταινίας της FOX, “Μετά την Επόμενη Μέρα” υλοποιήθηκε πρόγραμμα επικοινωνίας μέσω Internet, Email και Direct Mail. Στόχος των ενεργειών ήταν να θεωρηθεί η συγκεκριμένη ταινία ως η must-see block-buster ταινία της χρονιάς, να δημιουργήσει το απαραίτητο pre-launch buzz και να θέσει το θέμα μίας επερχόμενης φυσικής καταστροφής στην agenda δημοσιογράφων και κοινού, αλλά και να φέρει το θέμα της ταινίας κοντά στην ελληνική καθημερινότητα.

Η λύση

Μεγάλα Internet Portals χρησιμοποιήθηκαν για να προβάλουν ειδήσεις σχετικές με φυσικές καταστροφές σε όλο τον κόσμο. Αποκορύφωμα ήταν η 1η Απριλίου όπου η είδηση για περίεργα φυσικά φαινόμενα στην Ινδία παρουσιάστηκε ως πρώτo θέμα. Παράλληλα email alerts με αντίστοιχα μηνύματα αποστέλλονταν στη βάση πελατών της ODEON και direct mails προς δημοσιογράφους.

Όλες οι ειδήσεις κατέληγαν σε ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα και απόψεις επιστημόνων σχετικά με τις φυσικές καταστροφές. Οι επισκέπτες μέσω του site είχαν τη δυνατότητα να απαντήσουν στην κεντρική ερώτηση της ταινίας «Τι θα έκαναν την τελευταία μέρα του Κόσμου» αλλά και να ειδοποιήσουν τους φίλους για την επερχόμενη καταστροφή δημιουργώντας viral effect.

Η καμπάνια απέσπασε το βραβείο Ermis Gold στην κατηγορία “Brand Promotion Campaigns” καθώς και το Grand Ermis, το μεγαλύτερο δηλαδή βραβείο των Ermis Web Awards 2005.

Awards

Ermis Gold 2005Grand Ermis 2005

Project Type

Screenshot

Day After Tomorrow

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed