OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/holmes-place/Φωτογραφίες

Το ζητούμενο

Τα Holmes Place Health Clubs θέλησαν να προωθήσουν τις εταιρικές συνδρομές τους με μια online καμπάνια, η οποία θα έβγαινε στον αέρα τον Σεπτέμβριο, την εποχή δηλαδή που όλοι επιστρέφουν από τις διακοπές. Στόχος ήταν να οδηγηθούν οι χρήστες στο site των Holmes Place και να συμπληρώσουν μία φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τις εκπτωτικές αυτές συνδρομές.

Η λύση

Σχεδιάστηκε μια σειρά από interactive banners, με δημιουργικό το οποίο βασίστηκε στην κλασική μελαγχολία που χαρακτηρίζει την επιστροφή από τις διακοπές. Συγκεκριμένα, τα banners καλούσαν τους χρήστες να διατηρήσουν την ευεξία των διακοπών τους όλο το χρόνο στα Holmes Place. Το μήνυμα αυτό ενισχύθηκε από ένα πρωτότυπο album που αποτελούνταν από φωτογραφίες με στιγμιότυπα χαλάρωσης και ευεξίας, τα οποία συνεχίζονταν και στους χειμερινούς μήνες. Οι χρήστες κάνοντας κλικ στα banners μπορούσαν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες στο site.

Τα αποτελέσματα

297.246 μοναδικοί χρήστες εκτέθηκαν στην καμπάνια, 23.042 clicks οδήγησαν στο site και το response rate ήταν 7,75%.

Project Type

Screenshot

Φωτογραφίες

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed