OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/otenet/Pass

Το OTENET Pass είναι μία υπηρεσία σύνδεσης στο Internet μοντέλου “pay as you go” χωρίς μηνιαία πάγια. Προκειμένου να διαφοροποιηθεί από όλες τις άλλες αντίστοιχες συνδέσεις “Free Internet”, διοργανώθηκε διαγωνισμός με βασικό όχημα την ανταμοιβή όσων συνδέονταν στο Internet με OTENET Pass ανάλογα με τη χρήση τους. Συγκεκριμένα, όσο περισσότερο ο χρήστης χρησιμοποιούσε το OTENET Pass, τόσο αυξάνονταν οι πιθανότητες του να κερδίσει, σε εβδομαδιαίες κληρώσεις, ένα ταξίδι δύο ατόμων για όποιον προορισμό ανά τον κόσμο επέλεγε.

Για την προώθησή του, σχεδιάστηκε microsite με στόχους τη δημιουργία awareness για το ΟΤΕΝΕΤ Pass, την άμεση εμπλοκή του χρήστη με την υπηρεσία και την επιβράβευση για τη συνεχόμενη χρήση της, καθώς και τη συλλογή στοιχείων με σκοπό τη δημιουργία βάσης δεδομένων.

Κοινό-Στόχος ήταν οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Internet κατά βάση στο γραφείο και χρειάζονται μία μη-δεσμευτική και απλή σύνδεση στο σπίτι για περιστασιακή χρήση (e-mail, γρήγορη ενημέρωση για διασκέδαση & ειδήσεις).

O σχεδιασμός του microsite στηρίχτηκε στο look and feel της Above The Line καμπάνιας, καθώς και στο κεντρικό μήνυμα «Με την υπηρεσία OTENET Pass κάθε μεγάλος προορισμός γίνεται... ταξιδάκι». Στη homepage υπήρχε ένας δυναμικός παγκόσμιος χάρτης που απεικόνιζε παραστατικά τους 10 δημοφιλέστερους προορισμούς σύμφωνα με τις επιλογές όσων συμμετείχαν στο διαγωνισμό.

Στο microsite, οι επισκέπτες μπορούσαν να ενημερωθούν αναλυτικά για τον τρόπο χρήσης του OTENET Pass, ενώ υπήρχε ειδική σελίδα εγγραφής στο διαγωνισμό και προσωποποιημένη σελίδα, η οποία περιείχε το προφίλ κάθε χρήστη (δυνατότητα επεξεργασίας των στοιχείων του, αλλαγή του επιθυμητού προορισμού και παρουσίαση των πόντων του). Τέλος, υπήρχε ειδικός viral μηχανισμός (αποστολή email σε φίλο) μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούσαν να φτιάξουν τη δική τους carte-postale και γράφοντας το δικό τους μήνυμα προς τους φίλους τους να τους καλέσουν να «ταξιδέψουν» μαζί σε έναν από τους προορισμούς του διαγωνισμού.

Για την καμπάνια σχεδιάστηκαν δύο διαφορετικές σειρές banners οι οποίες «έτρεξαν» σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, η βαρύτητα των δημιουργικών δόθηκε στο κεντρικό μήνυμα: «Με την υπηρεσία OTENET Pass κάθε μεγάλος προορισμός γίνεται... ταξιδάκι».

Στη δεύτερη φάση, το δημιουργικό απέδωσε με cartoon animation τη διαδικασία συμμετοχής στο διαγωνισμό που απογειώνει τους χρήστες της υπηρεσίας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου εκείνοι διαλέξουν.

Project Type

Screenshot

Pass

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed