OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/toyota/Prius

Στα πλαίσια της online καμπάνιας για το επαναλανσάρισμα του Prius, σχεδιάστηκan ένα microsite και μία σειρά από banners. Άμεσος στόχος ήταν να υπενθυμίσουν στο καταναλωτικό κοινό τα πλεονεκτήματα της εξελιγμένης υβριδικής τεχνολογίας του που εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση και οικονομία, να αυξήσουν το awareness για το Toyota Prius και να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα προς το αντίστοιχο microsite.

Το κοινό-στόχος ήταν άνδρες 25-34, ανώτερου οικονομικού και μορφωτικού επιπέδου.

Η στρατηγική που ακολουθήθηκε ήταν να μιλήσουν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες του Prius για το αυτοκίνητο και τα πλεονεκτήματά του. Έτσι στο microsite συμπεριλήφθηκαν ηχητικά αρχεία με συνεντεύξεις ορισμένων από τους κατόχους του Prius, οι οποίοι παρέθεταν τους λόγους για τους οποίους προτίμησαν το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά και τις εμπειρίες τους από την οδήγησή του τα τελευταία χρόνια. Επιπρόσθετα, οι χρήστες μπορούσαν να διαβάσουν μία σύντομη παρουσίαση για το Toyota Prius και την τεχνολογική του υπεροχή, να παραγγείλουν ηλεκτρονική ή έντυπη μπροσούρα και να δηλώσουν ενδιαφέρον για test drive μέσω online φόρμας.

Το concept των banners βασίστηκε σε ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του υβριδικού μοντέλου, αυτό της οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου. Έτσι, σχεδιάστηκε μια σειρά από banners που έδειχναν πως ένας οδηγός Prius αγνοεί τις πινακίδες για τα βενζινάδικα, αφού χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία του μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 40%.

Project Type

Screenshot

Prius

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed