OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/vodafone/Livefeeds

Η Vodafone θέλησε να προωθήσει τη δυνατότητα ανανέωσης χρόνου ομιλίας μέσω του Vodafone.gr, στοχεύοντας κυρίως σε χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας, νεαρής ηλικίας, εξοικειωμένους με το Internet.

Στόχος της viral καμπάνιας που σχεδιάστηκε ήταν η ενημέρωση των χρηστών για τη δυνατότητα online ανανέωσης, την ευκολία χρήσης και την παροχή bonus για κάθε online ανανέωση. Στόχος, επίσης, ήταν να εμπλακούν οι θεατές με το δημιουργικό ώστε να προωθήσουν το μήνυμα στους φίλους τους και ταυτόχρονα να γίνει συλλογή στοιχείων opt-in χρηστών για περαιτέρω επικοινωνία.

Για να επιτευχθούν οι στόχοι, δημιουργήθηκε μία πρωτότυπη interactive εμπειρία με χρήση online video και της πρωτοποριακής τεχνολογίας “web to phone”. Oι αποδέκτες ενός viral email επισκέπτονταν ένα υποθετικό site που παρείχε σε ζωντανή μετάδοση το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας από τις κάμερες μιας εταιρίας. Μια κοπέλα κλεισμένη στην αποθήκη καλούσε τον ανυποψίαστο θεατή σε βοήθεια και εφόσον ήξερε τον αριθμό τηλεφώνου του (από τα στοιχεία που είχε παραθέσει ο φίλος του) του τηλεφωνούσε ξαφνικά, σπάζοντας τον λεγόμενο «4ο τοίχο» που διαχωρίζει τον θεατή από τα τεκταινόμενα στην οθόνη. Σε περίπτωση που οι χρήστες κατέληγαν στο site από μόνοι τους, η κοπέλα ζητούσε το τηλέφωνο τους και εφόσον αυτοί το συμπλήρωναν μέσω του interface ενός εικονικού κινητού, η πρωταγωνίστρια και πάλι τους καλούσε. Όταν της τέλειωναν οι μονάδες, ο μόνος τρόπος για να επικοινωνήσει με τον θεατή ήταν χρησιμοποιώντας κομμάτια από χαρτόνι. Πάνω σε αυτά έγραφε στους επισκέπτες να μπουν στο Vodafone.gr και να ανανεώσουν τον χρόνο ομιλίας της, κερδίζοντας και 40% bonus για κάθε ανανέωση άνω των 10€.

Για την περαιτέρω προβολή της ενέργειας, σχεδιάστηκαν teaser video banners που παρουσίαζαν την πρωταγωνίστρια παγιδευμένη μέσα σε αυτά.

Μέσα σε ένα μήνα, επισκέφτηκαν το site συνολικά 300.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ γράφτηκαν για αυτό εκατοντάδες άρθρα σε blogs και forums σε όλο το Ελληνικό internet, συμβάλλοντας στην περαιτέρω διάδοση του μηνύματος.

Awards

Grand Ermis - Ermis Web 2007Innovation Award - Ermis Direct 2007Ermis Gold - Ermis Web / Viral CampaignsErmis Gold - Ermis Web / Websites & Microsites / E-commerce - Telecommunications & computingErmis Gold - Ermis Web / Integrated Online CampaignsErmis Gold - Ermis Direct / Business to Consumer / Ενέργειες Interactive MarketingErmis Silver - Ermis Web / Banners / Telecommunications & ComputingSilver World Metal - New York Festivals 2008 / Innovative Advertising / Best Viral Advertising Campaign3ο Βραβείο Effie Hellas 2008 - Tηλεπικοινωνίες / Τεχνολογία / Άλλα ΑναλώσιμαMIXX Awards 2008 - Gold Winner - International Campaign

Project Type

Screenshot

Livefeeds

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed