OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/vodafone/Πάει ο παλιός ο χρόνος;

Ένα interactive παραμύθι από τη Vodafone σε συνεργασία με την OgilvyOne.

Η Vodafone ανέθεσε στην OgilvyOne τη δημιουργία μιας ακόμη viral καμπάνιας, η οποία έκλεισε με τον πιο εορταστικό τρόπο το 2007. Συγκεκριμένα, οι χρήστες του Internet είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, αλλά και να πρωταγωνιστήσουν με τον τρόπο τους σε ένα παραμύθι εμπνευσμένο από το γνωστό χριστουγεννιάτικο τραγούδι «Πάει ο παλιός ο χρόνος».

Σε όλα τα παραμύθια υπάρχει ο καλός και ο κακός. Έτσι, στο www.paeiopaliosoxronos.gr, ενώ είναι η ώρα του να φύγει, ο «γέρο χρόνος» εμφανίζεται σε ένα δωμάτιο να ανανεώνει το χρόνο του μέσω του vodafone.gr, απειλώντας έτσι ότι δεν πρόκειται να φύγει ποτέ! Ο νέος χρόνος, που περιμένει εναγωνίως να «βγει στη σκηνή» ζητά τη βοήθεια των χρηστών προκειμένου να διώξουν τον παλιό χρόνο και υπόσχεται να ανταποδώσει καθώς είναι «ο νέος με τα δώρα». Οι χρήστες καλούνταν να σβήσουν τα φώτα για να τον αναγκάσουν να φύγει, ένα εύρημα με σαφή αναφορά στο έθιμο της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς.

Μόλις έσβηναν τα φώτα, ο παλιός ο χρόνος τηλεφωνούσε στους χρήστες νευριασμένος, απαιτώντας να τα ξανανάψουν! Πατώντας διαφορετικά κουμπιά στον υπολογιστή τους, οι χρήστες μπορούσαν να «παίξουν» με την υπομονή του 2007, καταφέρνοντας τελικά να τον διώξουν με έναν πρωτότυπο τρόπο: o browser άρχιζε να μικραίνει, δημιουργώντας την εντύπωση ότι το δωμάτιο συρρικνώνεται.

Μαζί με τη χαρούμενη άφιξη του νέου χρόνου, οι χρήστες είχαν την ευκαιρία όχι μόνο προωθήσουν την καμπάνια στους φίλους τους για να τους ευχηθούν καλή χρονιά, αλλά και να συμμετάσχουν σε έναν εορταστικό διαγωνισμό. Έτσι, 300 τυχεροί νικητές υποδέχθηκαν το 2008 με μοναδικά δώρα από τη Vodafone.

Πάνω από 105.000 μοναδικοί χρήστες είδαν το παραμύθι κατά την περίοδο των εορτών, ενώ πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 125.000 κλήσεις. Για ακόμα μια φορά, το buzz που δημιουργήθηκε από την ενέργεια ήταν ιδιαίτερα μεγάλο, με πάνω από 20 blog posts να αναφέρονται στην πρωτοτυπία της καμπάνιας, ενώ ένα μήνα μετά, περισσότερα από 400 αποτελέσματα στο Google δείχνουν προς τη διεύθυνση www.paeiopaliosoxronos.gr, από τις διάφορες αναφορές σε sites, blogs και forums.

Ο Γιώργος Καλόμαλλος, Διευθυντής CRM της Vodafone, δήλωσε σχετικά: «Το viral marketing είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τρόπους online επικοινωνίας. Όταν γίνεται επιτυχημένα, μπορεί να δημιουργήσει πολύ μεγάλο engagement με τους χρήστες και να μετρηθεί άμεσα η ανταπόκρισή τους. Έτσι, και σ’ αυτή την καμπάνια το ελληνικό κοινό ‘ξαναμίλησε’ δυνατά και μαζικά.»

Awards

Ermis Silver / Ενέργειες Interactive MarketingErmis Bronze / Viral campaigns

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed