OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/vodafone/Livefeeds 2.0

Πριν κοπάσει ο μεγάλος «θόρυβος» γύρω από το πρώτο "Livefeeds", η δημιουργική ομάδα της OgilvyOne έπιασε γρήγορα δουλειά για τη συνέχεια. Αυτή τη φορά, αφετηρία ήταν η ίδια η υπόθεση της καμπάνιας. Επιπλέον, το γεγονός ότι η έκπληξη της τηλεφωνικής κλήσης είχε ήδη «καεί», οδήγησε στην επιλογή ενός πρωτότυπου τρόπου συνέχειας.

Για την ακρίβεια, δεν επρόκειτο για συνέχεια, αλλά για μια δεύτερη εκδοχή (εξ’ ου και το "2.0") της ιστορίας, η οποία αγνοούσε ηθελημένα το γεγονός ότι στο πρώτο μέρος η πρωταγωνίστρια αναγνώριζε την ύπαρξη της «φάρσας», τόσο με τα χαμόγελά της προς την κάμερα, όσο και με την προτροπή της στο τέλος να κάνουν οι χρήστες «πλάκα και στους φίλους» τους.

Υποθέτοντας, λοιπόν, πως η κοπέλα εξακολουθούσε να παραμένει παγιδευμένη στην αποθήκη, στήθηκε το σκηνικό για μια κινηματογραφική περιπέτεια, με interactive χαρακτηριστικά, που έθεταν και πάλι το θεατή στο επίκεντρο της υπόθεσης.

Το video έγινε έγχρωμο, με έντονες σκηνές δράσης και αντίστοιχη μουσική επένδυση, ενώ το τέλος εξέπληξε ευχάριστα τους θεατές, αφήνοντάς τους σε ένα χαρακτηριστικό "cliffhanger" σχετικά με τη συνέχεια της ιστορίας.

Η ανταπόκριση του κοινού ήταν και πάλι μαζική, ενώ τα σχόλια σε forums και blogs συνέχισαν να είναι ιδιαίτερα θετικά. Ως αποτέλεσμα, το δεύτερο μέρος έχουν δει ως σήμερα πάνω από 90.000 θεατές, σημειώνοντας μάλιστα ένα υψηλότερο opt-in rate σε σχέση με την πρώτη ενέργεια. Κι αυτό, γιατί οι χρήστες έδωσαν πιο απλόχερα την άδεια για email ενημέρωση σχετικά με τη κυκλοφορία του τρίτου μέρους.

Awards

Ermis Bronze / Ενέργειες Interactive Marketing

Project Type

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed