OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/coca-cola/Coca-Cola Ray

Η επικοινωνιακή πλατφόρμα της Coca-Cola “Coke Side of Life” λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2006, προσκαλώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν, τη θετική πλευρά της ζωής, με κεντρικό μήνυμα “Live on the Coke side of Life”.

Στη δεύτερη φάση της επικοινωνίας, στόχος ήταν οι καταναλωτές να κατανοήσουν το κεντρικό μήνυμα, με έναν πρωτοποριακό, αναπάντεχο και interactive τρόπο.

Το κύριο όχημα της επικοινωνίας ήταν το τηλεοπτικό σποτ με τίτλο“Videogame”. Ο πρωταγωνιστής με το όνομα Ray, χαρακτήρας από το video game “Grand Theft Auto”, ήταν ο κλασικός κακός τύπος που περνούσε στη θετική πλευρά της ζωής, με τη βοήθεια της Coca-Cola.

Προκειμένου να ενισχυθεί η εμπλοκή του κοινού στόχος, που ήταν νέοι 12-19 ετών, η OgilvyOne σχεδίασε microsite, στο οποίο ενσωμάτωσε εφαρμογή instant messaging με τεχνητή νοημοσύνη (bot). Οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν σε πραγματικό χρόνο με τον πρωταγωνιστή της καμπάνιας και να “μυηθούν” στην “Coke” πλευρά της ζωής.

Παράλληλα σχεδιάστηκαν ειδικές σελίδες με το profile του Ray, για τα δημοφιλή sites: myspace, youtube, delicious και stubleupon. Οι χρήστες είχαν ακόμη τη δυνατότητα να δουν στο site το τηλεοπτικό σποτ και να κατεβάσουν downloads.

Συνολικά 40.000 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν το site, ενώ 16.000 μοναδικοί χρήστες συνομίλησαν με τον Ray ανταλλάσοντας 210.000 μηνύματα.

View Creatives

Project Type

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed