OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/johnnie-walker/Unseen

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην επικοινωνία του Johnnie Walker Black Label αποτελεί και η χορηγία του στη Formula 1. Με αφορμή, λοιπόν, τη διεξαγωγή του Grand Prix της Formula 1 στο Μονακό η Diageo ανέθεσε στην OgilvyOne το σχεδιασμό μίας online καμπάνιας που να επικοινωνεί το διαγωνισμό του Johnnie Walker Black Label που θα έδινε την ευκαιρία στους νικητές να τον παρακολουθήσουν από κοντά.

Ζητούμενο ήταν να διατηρηθεί και η βασική ιδέα της ATL επικοινωνίας η οποία στηρίζεται στο γεγονός ότι οι πιλότοι της Formula 1 οδηγούν ενεργοποιώντας όλες τις αισθήσεις τους και όχι απλά την όραση.

Δημιουργήθηκε μία σειρά από interactive banners στα οποία εμφανιζόταν ένα όχημα της Formula 1 σε αφαιρετικό σκηνικό και καλούσαν τους χρήστες να επιλέξουν αν θα δουν απλά ή αν θα ζήσουν το πολυαναμενόμενο Grand Prix. Στο τέλος, η δράση του banner εκτυλισσόταν με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο θέαμα με πλήρη εικόνα και ήχο, λειτουργώντας έτσι σε πλήρη συνεργία με την όλη επικοινωνία του Johnnie Walker Black Label.

Project Type

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed