OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/lufthansa/2tofly

H Lufthansa ζήτησε έναν απλό στη χρήση αλλά ταυτόχρονα interactive τρόπο για να αυξήσει τον αριθμό των συνδρομητών στην Email Marketing Database, στοχεύοντας κυρίως σε frequent traveler κοινό (άνδρες – γυναίκες άνω των 18 ετών).

Με βάση τα παραπάνω σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια μοναδική καμπάνια με τον ευρηματικό τίτλο “2tofly” κι έπαθλο ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής για δύο άτομα.

Στο URL www.2tofly.gr, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν μια από τις τρεις carte postale που αντιστοιχούσε σε κάθε έναν από τους προορισμούς (Παρίσι, Βερολίνο, Λονδίνο) που επιθυμούσαν να επισκεφθούν και να γράψουν το λόγο για τον οποίο θα ήθελαν να ταξιδέψουν στο συγκεκριμένο προορισμό.

Τα κείμενα των χρηστών δημοσιεύονταν στο microsite όπως και στα banners που ‘έτρεξαν’ στα μεγαλύτερα ελληνικά sites. Π.χ. «Ο Γιώργος θέλει να πάει στο Βερολίνο για Clubbing», κτλ.

Για να ενισχυθεί το virality της καμπάνιας, ο κάθε χρήστης που προσκαλούσε ένα φίλο/φίλη του στο διαγωνισμό, κέρδιζε μια επιπλέον συμμετοχή στη κλήρωση για το μεγάλο ταξίδι στον προορισμό που είχε επιλέξει.

Η καμπάνια βασίστηκε σε μια απλή ιδέα και σε έναν κατανοητό μηχανισμό διαγωνισμού που έκανε τη συμμετοχή σε αυτόν μια απολαυστική διαδικασία αντί μια μονότονη αλληλουχία από clicks.

Ως αποτέλεσμα ξεπεράστηκε ο στόχος κατά 160% σε νέες εγγραφές και η καμπάνια αποτέλεσε διεθνές case study για τη Lufthansa η οποία θα υλοποιηθεί και σε χώρες του εξωτερικού.

Awards

Ermis Silver / Travel-Entertainment-Leisure websites & microsites

Project Type

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed