OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/odeon/Psyxraimia

Για την online προώθηση της καινούριας ταινίας του Νίκου Περάκη με τίτλο «Ψυχραιμία», υλοποιήθηκε microsite, με στοιχεία από την ταινία και user friendly περιεχόμενο.

Το site www.psyxraimia.gr, σχεδιάστηκε στα πρότυπα του layout πρωτοσέλιδου σκανδαλοθηρικής εφημερίδας, με σκοπό να σατιρίσει το lifestyle της εποχής και να συμβαδίσει με το όλο concept που προβάλλει η ταινία.

Θέλοντας να αποτελέσει και κίνητρο για τους χρήστες ηλικίας 16-35 χρόνων, να δουν την ταινία, το site περιλάμβανε clips από την ταινία με τη μορφή ειδήσεων. Η εκτεταμένη χρήση video, από το trailer μέχρι και το video clip του τραγουδιού των τίτλων, έκανε την περιήγηση του χρήστη πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα.

Επιπλέον, σχεδιάστηκε ειδικό κομμάτι που έδινε τη δυνατότητα στους χρήστες να ανεβάσουν τη δική τους φωτογραφία ώστε να γίνουν και εκείνοι πρωτοσέλιδο μαζί με τα celebrities της ταινίας. Oι χρήστες, έτσι, είχαν την ευκαιρία να στείλουν το εξώφυλλό τους σε φίλους και να τους προσκαλέσουν να επισκεφτούν το site.

View Creatives

Project Type

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed