OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/microsoft/ComeCloser

H Microsoft ζήτησε την προώθηση της νέας σειράς προϊόντων Webcams για on line επικοινωνία, με έναν πρωτότυπο τρόπο. Κοινό στόχος ήταν άνδρες και γυναίκες 14 – 35 ετών, όχι απαραίτητα ειδήμονες στην τεχνολογία και το internet.

Ήρωας της καμπάνιας ήταν ο ‘face’, ένας πιτσιρικάς 20 χρονών που είχε βαλθεί να πείσει τον κόσμο ότι είναι καλύτερο να μιλάει με webcams στο MSN. Γι’ αυτό καλούσε τον κόσμο με την εκρηκτική του προσωπικότητα να μιλήσουν ζωντανά ώστε να τους αποδείξει ότι είναι καλύτερος από τα emoticons.

Ο επισκέπτης καλούσε στο MSN τον face, του έστελνε emoticons, κι εκείνος με το δικό του χιουμοριστικό τρόπο το ‘έρμήνευε’ . Όσοι επισκέπτες τολμούσαν να τον …προσβάλουν ή να τον έκαναν να βαρεθεί, παρατηρούσαν τις εκρηκτικές του αντιδράσεις!

Οι χρήστες μπορούσαν να στείλουν στον face τα email των φίλων τους για να πείσει κι εκείνους ότι η επικοινωνία με webcams είναι καλύτερη.
Για την παρουσίαση των προϊόντων LifeCams και LifeChats της Microsoft, σχεδιάστηκε το www.comecloser.gr.

Οι επισκέπτες μπαίνοντας στο site έβλεπαν τον face να τους καλεί να μιλήσουν στο MSN. Σε ένα πρωτότυπο εικαστικό, κάθε χρήστης είχε τη δυνατότητα να προσθέσει τον «face» στις επαφές τους με ένα κλικ καθώς και να δει την πλήρη γκάμα προϊόντων Microsoft.

Επίσης οι χρήστες μπορούσαν να πληροφορηθούν από τον «face» για την ευκολία της χρήσης των webcams σε ειδική ενότητα tutorial, να μάθουν για τα σημεία πώλησης, και να στείλουν στους φίλους τους viral email για να επικοινωνήσουν κι εκείνοι με τον face.

Επιπλέον, μέσω της αντίστοιχης ενότητας του site, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να συνδεθούν με ηλεκτρονικά σημεία πώλησης, ώστε να προχωρήσουν άμεσα στην αγορά του προϊόντος που τους ενδιέφερε.

H καμπάνια της Microsoft για τις Webcams, υποστηρίχθηκε από μια σειρά από video banners με πρωταγωνιστή τον κεντρικό ήρωα της καμπάνιας, ‘face’. Έναν πιτσιρικά 20 χρονών με εκρηκτικό χαρακτήρα, που έχει βαλθεί να πείσει τον κόσμο ότι η ζωντανή επικοινωνία με κάμερες είναι καλύτερη από τα ‘μουγκά’ emoticons.

Δημιουργήθηκε μεγάλο buzz σε όλα τα social platforms, και ιδιαίτερα στο facebook, όπου εκατοντάδες φίλοι του face επέκτειναν τις διασκεδαστικές συνομιλίες μαζί του.

Τέλος, στα δημοφιλέστερα ελληνικά blogs, διέρρευσαν και προβλήθηκαν ορισμένες από τις πιο αστείες αντιδράσεις του face.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες, χιλιάδες χρήστες είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν και να διασκεδάσουν με τον face δημιουργώντας μια μοναδική προϊοντική εμπειρία.

Awards

Ermis Gold / Ενέργειες Direct marketingErmis Bronze / MediaGrand Ermis DirectErmis Innovation Award

Project Type

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed