OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/hellmann's/"Η Κότα το 'Σκασε!"

Στόχος για τη Μαγιονέζα Hellmann’s ήταν να επικοινωνηθεί oτι η μαγιονέζα της, παρασκευάζεται πλέον με αυγά από κότες ελευθέρας βοσκής.

Για τον σκοπό αυτό, σχεδιάσαμε ένα διαδραστικό παιχνίδι στο internet και τα social media με τίτλο «Η Κότα το 'Σκασε!», του οποίου η συνέχεια ήταν ένα ζωντανό guerilla παιχνίδι σε πραγματική τοποθεσία που θα καθοριζόταν από την συμμετοχή των παικτών. ‘Ετσι, η ιστορία μας ξεκίνησε από τον digital κόσμο και ολοκληρώθηκε σε φυσικό περιβάλλον.

Η καμπάνια ξεκίνησε online, στο www.ikotatoskase.gr, με ένα βίντεο-μαρτυρία για τη φυγή της κότας. Το κοινό άρχισε να ανταποκρίνεται στο κάλεσμα της κότας στην περιοχή του ...και η μάχη ανάμεσα στις περιοχές ήταν εντυπωσιακή.

Για 6 εβδομάδες ο κόσμος ψήφιζε την περιοχή του φωνάζοντας ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ και σε καθημερινή βάση έκαναν την εμφάνισή τους ντοκουμέντα - «μαρτυρίες» στο Facebook και το Twitter, videos και φωτογραφίες από εμφανίσεις της κότας σε όλη την Ελλάδα..

Τελικά η περιοχή με τα περισσότερα ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ ήταν το κέντρο της Αθήνας. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν οι παίκτες ήταν να εμφανιστούν στην περιοχή αυτή, να εντοπίσουν την κότα και μόλις την πιάσουν να φωνάξουν ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ!

Νικητής ανακυρρήχτηκε εκείνος που φώναξε πρώτος «Πουλ Πουλ» και έπιασε την κότα. Έτσι, επέστρεψε την αλανιάρα στη Hellmann’s και ανταμείφθηκε με 1.000 ευρώ μετρητά.

Awards

Ermis Silver 2010 - Direct - Business to consumer - Ενέργειες Digital CommunicationErmis Bronze 2010 - Websites - FMCGErmis Bronze 2010 - Viral CampaignsErmis Bronze 2010 - Integrated Online Campaigns

Screenshot

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed