OgilvyOne worldwide, Athens

Ogilvy

ourwork/mattel/Fisher-Price.gr

Το ζητούμενο

Η Fisher-Price θέλησε να δημιουργήσει awareness για το ελληνικό της website. Ο βασικός στόχος ήταν να προωθηθεί το fisher-price.gr ως πηγή όχι μόνο αναζήτησης των προϊόντων, αλλά και χρήσιμων συμβουλών και πληροφοριών για τους γονείς σχετικά με την ανάπτυξη και τις ανάγκες των παιδιών.

Η λύση

Σχεδιάστηκε ένα interactive video banner το οποίο καλούσε τους χρήστες να ανακαλύψουν όλα όσα συναρπάζουν τα παιδιά, κάνοντας κλικ σε 4 εικονίδια, παρόμοια με αυτά που η Fisher-Price χρησιμοποιεί για να συμβολίσει τα χαρακτηριστικά κάθε παιχνιδιού της. Καθένα από τα εικονίδια αντιστοιχούσε σε ερεθίσματα στα οποία ανταποκρίνονται τα παιδιά: φωνή, ήχος, άγγιγμα, φως. Μόλις ο χρήστης έκανε κλικ σε καθένα από αυτά το μωρό-πρωταγωνιστής ανταποκρινόταν με το δικό του ξεχωριστό και ιδιαίτερα εκφραστικό τρόπο. Στο τέλος, οι χρήστες καλούνταν να επισκεφτούν το fisher-price.gr για να ανακαλύψουν τι είναι αυτό που συναρπάζει τα δικά τους παιδιά.

Αποτελέσματα

Στην παρθενική, περιορισμένη εμφάνισή της η καμπάνια πέτυχε εντυπωσιακό CTR 6,14% και interaction rate 11,08%.

Awards

Ermis Silver 2006OgilvyOne Touchpoints 2006

View Creatives

Project Type

Screenshot

Fisher-Price.gr

OgilvyOne Worldwide, Athens

Ημαθίας 10 - 153 44 Γέρακας | Τηλ.: 210 6660300 | Fax: 210 6660399 | e-mail: ogilvyone@ogilvyone.gr | RSS Feed